Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Jenzen heeft ervoor gekozen om volledig zonder provisie te gaan werken. Zij streeft ernaar dit ook voor producten te doen waarvoor geen provisieverbod geldt, zoals de meeste schadeverzekeringen. Met het belang van onze klanten als uitgangspunt hebben we ons bedrijf hierop ingericht. Wij geloven dat onze klant te maken wil hebben met een eerlijke, integere, onafhankelijke en transparante organisatie.
Vanaf 2013 is er een wettelijke verplichting gekomen (provisieverbod) dat consumenten voor de dienstverlening bij financieel advies, service en nazorg direct betalen aan de financiële dienstverlener. Voorheen kregen tussenpersonen en banken de beloning (provisie) van de aanbieders en zaten deze kosten verpakt in de prijs van het product. Dit is niet meer toegestaan voor complexe financiële producten.

Opbouw van de tarieven van onze dienstverlening

1. Kennismaking en inventarisatie
Als u kennis wilt maken met Jenzen nemen wij hier graag de tijd voor en brengen hiervoor geen kosten in rekening. Mochten wij tot overeenstemming komen en u gebruik wilt gaan maken van onze dienstverlening, is ook de inventarisatie kosteloos.

2. Advies en bemiddeling
Als u een nieuw complex product afneemt, hangen de kosten af van het soort product, de adviesgevoeligheid en de bewerkelijkheid bij het tot stand komen van de overeenkomst.

Indien u een serviceabonnement heeft, worden voor de meeste schadeverzekeringen, zoals voor uw auto en woning, geen extra kosten aan u in rekening gebracht. Wanneer u een verzekering wenst af te sluiten, vindt u de kosten per verzekering in het overzicht als u hier klikt.

3. Beheer en onderhoud
Voor onze dagelijkse werkzaamheden werkt Jenzen op een vaste prijs, gebaseerd op een onderhoudsabonnement. Denk hierbij aan de administratie, onze telefonische helpdesk, het regulier telefonisch contact en de periodieke bezoeken. Uiteraard is de schadebehandeling hiervan ook een belangrijk onderdeel.

Via het serviceabonnement worden wij beloond voor onze inspanningen. Dit maakt niet alleen onze dienstverlening inzichtelijker en transparanter, maar ook onafhankelijk van premie- en provisiebelangen.
U krijgt met het service- en onderhoudsabonnement tevens een fikse premiekorting op onze advies-en bemiddelingstarieven. Voor een overzicht van onze service-abonnementen klikt u hier.